‘Eyvahh bebek geliyor’ diye bi film repliği vardır ya ! Aynen öyle geldi Barış.

Gündüzünde fır fır dolaşırken, akşamında arkadaşım hadi gel bizde oturalım deyince eşim Etilere kim gidicek boşver sonra gideriz demesiyle vazgeçmiştim. Allahtan ki vazgeçmişim. Sokaklarda doğururdum valla :)) (Burdan Nurdan ablaya selamlar 🙂 )

Hamileliğim boyunca sayılı aşermişimdir. Bir gün gece 1’de eşime canım can erik istedi dedim. Bana sabah bakarız hadi uyu dedi ve uyudu :)) Biri erkeklere hamile kadınların gecede olsa aşerebileceklerini anlatması lazım!

IMG_9189
18 Haftalık Hamileyim

Yine o güne geri dönecek olursak. Akşam ziyaretini geri çevirdim ve yattık . Her gece mutlaka bişeyler yer yatardım. O günde eşimden peynir,çeri domates istedim (hamilelik boyunca aşırı derecede yedim ) O da dedi ki neden benden bişey istemiyorsun, hep böyle peynir ekmek olmaz. Valla kendi kaşındı 🙂 Bende o anda pizza al bana o zaman dedim. Saat gece 00:00 🙂 Tamam dedi gitti. Ben uyuyakalmışım. Zil çaldığında sıçradım saate baktım 02:00. Eşim pizzacıyı kapatırken yakalamış. Yalvar yakar yaptırmış pizzayı. Zavallı adam bayaa da uğraşmış. Neyse ben yataktan hiç çıkmadan 2 dilim yedim . Sonra bianda karnım yukarı çıktı bi kasıldım. Eşime bi dk ben bi kalkıcam dedim. Yardım etti. Odanın kapısında durdum ve bian şakır şakır bir ses. Eşimle göz göze geldik ve ben

IMG_0333
33 haftalık hamileyim

Bebek geliyoooooorrrr!!!! diye bağırdım.

Eşim bebek evet bebek geliyor dedi. Sonrasında nolduğunu bilmiyorum. Ben bi odadan girerken eşim o odadan çıkıyordu. Her yeri batırdım. Bi 10 dk o oda öbür oda derken en sonunda eşim beni tuttu doktoru arayalım dedi. Ben ellerim titrerken doktoru aradım. Suyumun geldiğini ve ne yapacağımı bilmediğimi söyledim. Yardım edin derken hıçkırarak ağlıyordum. Doktorum beni sakinleştirdi. Kaçıncı haftada olduğumu sordu. Sonra duşa gir temizlen sonra giyinip hastaneye gel dedi. Dediklerini yaptım ve hastaneye yollandık. Yolda hep ağladım😢 Çünkü bebeğim daha karnımda kalmalıydı . Henüz doğmak için çok küçüktü. Ya benden alırsalar. Ya kuvezde yatarsa. Ya bi sağlık sorunu çıkarsa… ya… ya…

Hastaneye vardığımızda beni Nst’ye bağladılar. Kalp atışları normaldi. Ama kasılma geldikçe zayıflıyordu. Ve hiç açılma yoktu.

En başta söyledikleri kasılma ne demek derken. Bir sancı geldi . Valla pes. Normal doğum yapanları buradan canı gönülden alkışlıyorum. 👏🏼 Kız nasıl dayandınız o acıya. Ben 3 tane sancı ağrısı yaşadım. Tarifsiz bir ağrı.

Bu arada onca hazırlık yerle bir oldu. Fotoğrafçı aranmadı. Hatta hali hazırda bi doğum çantam bile yoktu. Lohusa geceliğim yerine evdeki pijamam gelmişti benimle. Barışın hastane takımlarının birinin şapkası var diğerinin eldiveni. Tulumu yanlış gelmiş. Yüzümde desen bir gr makyaj yok. Valla çok üzülmüştüm. Yok ben bunu saymam 😂 Bidaha doğurcam . (şaka tabiki)

2
Buda kanıtım 🙂 Darma dağınığım
15578428_10154686669040460_4251950642957580883_n
Barış’ın Hediyelikleri

Doğuma alıyoruz sizi dediklerinde eşime beni bırakma diyerek ağlıyordum. Ellerimi tutuyordu. Beni telkin etmeye çalışıyordu. Ne dediğini duymuyordum. Derken ayrıldık. Ve beni ameliyata aldılar. Epidural ve spinal sezaryen doğum seçenekleri olduğunu biliyordum. Epidural olmak istediğimi söyledim. Ama sırt ameliyatım olduğu için uygun görülmedi ve genel anestezi alarak bayıltıldım.🙂

Gözümü açtığımda hayal meyal Pınar hanımı gördüm.

Birşeyler dedi. Heralde hayırlı olsun demiştir😊 Tek sorum bebek iyi mi? Sonra ayıldığımda başımda biri bekliyordu. Gözümü zor açıyordum. Bebek iyi mi? Bebeğim nerde? Bebek sağlıklı mı ? diye diye diye kadını kaçırmışım yanımdan 🤣

Sonra odaya çıktık. Ve bana bu hayatta dünyanın en güzel kokan, yüzü, gözü herşeyiyle bana ait bi bebek verdiler. Kucağıma aldığım an yüzünü gördüğüm an aşık oldum ben oğluma. Burcu burcu kokan kokusunu içime çektim. Tek düşündüğüm şey bana vermişlerdi oğlumu. Kuvezde değildi ve benim yanımda olacaktı. Binlerce kez şükrolsun Allah’a. Emanetini aldım. Ömür boyu başımla beraber…

IMG_1176
Ve benim minicik oğlum.Aşkımm

İlk yazımda anlatmıştım bknz.’Nasıl anne oldum?’

Harika geri dönüşler aldım. Bi çok kişiye umut olmuş yazdıklarım. İnşallah güzel haberlerini de yazacaklar o zaman bende burada bu hikayeleri paylaşacağım:)

 

Yazar

Yorum Yaz

%d blogcu bunu beğendi: